please wait...

شرکت‌های Energoush و CAP-XX دستگاه های اینترنت اشیاء بدون باتری مبتنی بر ابرخازن را توسعه می دهند

ابرخازن‌های CAP-XX با فناوری برق بی‌سیم Energous ترکیب شده تا دستگاه‌های اینترنت اشیا مبتنی بر ابرخازن بدون باتری را نسبت به تعویض باتری بی نیاز سازند.

شرکتEnergous ، توسعه ‌دهنده پیشرو فناوری شارژ مبتنی بر RF برای شبکه‌ های برق بی‌سیم، و شرکت CAP-XX - سازنده پیشرو در ابرخازن‌های منشوری، استوانه‌ای و لیتیوم یونی فوق‌العاده نازک - امروزه همکاری خود را برای توسعه راه‌حل‌هایی اعلام کردند که فناوری WattUp Energous را با ابرخازن های با کارایی بالای شرکت CAP-XX ترکیب می‌کند. این شرکت‌ها برای هموار کردن راه برای دستگاه‌های IoT بدون باتری با فناوری برق بی‌سیم Energous و ابر خازن‌ های با عمر طولانی CAP-XX همکاری می‌کنند.


سزار جانستون، مدیرعامل Energous گفت: «یکی از چالش‌های مهمی که مانع استقرار اینترنت اشیا در مقیاس بزرگ می‌شود، مشکل تعویض مداوم باتری در هر یک از آن دستگاه‌های اینترنت اشیاء است. ما با CAP-XX همکاری می کنیم تا تعویض باتری را حذف کنیم و هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش دهیم، بنابراین استفاده از دستگاه های اینترنت اشیا را در مقیاس بزرگ ممکن می کنیم.

CAP-XX پیشرو در طراحی و ساخت ابرخازن های نازک و مسطح است که در دستگاه های الکترونیکی قابل حمل و مقیاس کوچک استفاده می شود. ابرخازن‌های آن دارای چگالی توان بالا و ظرفیت ذخیره‌سازی انرژی بالا در یک بسته منشوری کارآمد در فضا هستند که در دستگاه‌های متصل به اینترنت که در برنامه‌های الکترونیکی با محدودیت فضا مستقر می باشند ضروری است. نازک ترین ابرخازن CAP-XX (0.4) میلی متر ضخامت دارد که تقریباً نصف ضخامت یک کارت اعتباری است. این ابر خازن پشتیبانی از حداکثر توان را برای بارهای پالسی، پشتیبان‌گیری ایمن برق برای برنامه‌های کاربردی حیاتی و ذخیره‌سازی انرژی مستقل از باتری ارائه می‌کنند و در عین حال وزن، هزینه و اندازه باتری‌ها، هزینه قطعات و تعداد و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهند.

آنتونی کونگاتز، مدیر عامل شرکت CAP-XX گفت: "ترکیب ابرخازن‌های ما با فناوری انرژی بی‌سیم Energous شرکت WattUp ، راه ‌حل بسیار مورد نیاز را برای یکی از دردسرهای اصلی اینترنت اشیا ارائه می‌کند که همان نیاز به تعویض مداوم باتری است"." ما از همکاری نزدیک با Energous برای ایجاد یک راه حل پیشگامانه برای بوم سازگان دستگاه های اینترنت اشیاء که به سرعت در حال رشد هستند، هیجان زده هستیم."

 

تاریخ انتشار : 1401/10/05
تعداد بازدید: 294

  • با ما در تماس باشید.

  • Follow on LinkedIn
  • Follow on Facebook
  • Follow on Twitter
  • Follow on Telegram
  • Follow on Instagram
  • phone icon021-228-520-40
  • fax icon021-228-545-85